عضویت در انجمن خیریه

افرادی که علاقمند به همکاری با انجمن خیریه به عنوان «عضو» هستند می توانند از طریق فرم زیر عضو شده و ماهانه مبلغی تحت عنوان «حق عضویت» پرداخت کنند.

عضو انجمن حق شرکت در مجمع عمومی انجمن و حق رای دارد و می تواند در هنگام انتخابات هیئت مدیره و بازرسین انجمن که هر دو سال یکبار برگزار می شود به کاندیدای مورد نظر خود رای دهد و البته خود نیز می تواند کاندیدا شود و چنانچه رای آورد به عنوان عضو هیئت مدیره و یا بازرس فعالیت نماید.

برای اعضاء انجمن ان شاءالله در آینده ای نزدیک کارت عضویت صادر خواهد شد و در تلاشیم تا امتیازات و خدماتی برای اعضایی که دارای کارت می باشد در نظر بگیریم.

این فرم مخصوص آن دسته از افرادی است که قبلا عضو انجمن خیریه نشده اند؛ اعضاء سابق نیازی به تکمیل فرم ندارند و از طریق این لینک می توانند حق عضویت خود را پرداخت کنند.

حق عضویت چیست و صرف چه اموری می شود؟

همانطور که می دانید تمامی موسسات و انجمن های غیر دولتی و مردم نهاد که از بودجه های دولتی برخوردار نیستند برای تامین هزینه های اداری و دفتری خود، مبلغی تحت عنوان حق عضویت از اعضاء خود دریافت می کنند.

در مجموعه انجمن خیریه هم با توجّه به وسعت کار و فعالیت ها، تعداد زیادی از علاقمندان (بالغ بر یکصد نفر) به صورت افتخاری و بدون مزد بخشی از وقت و توان خود را در اختیار انجمن قرار می دهند.

امّا تعدادی کارمند تمام وقت هم هستند که برای انجام امور مربوطه استخدام شده اند و به خدمت مشغولند که هزینه های حقوق و بیمه و مالیات و تلفن و برق و ایاب و ذهاب و... از محل همین حق عضویتی تامین می شود که اعضاء انجمن پرداخت می نمایند.

مبلغ حق عضویت

معمولاً ابتدای هر سال توسط هیئت مدیره انجمن مبلغ پایه حق عضویت ماهانه پیشنهاد و اعلام می گردد. این مبلغ پایه برای سال 1400 ماهانه 10.000 تومان در نظر گرفته شده است که اعضاء می توانند کمتر یا بیشتر - بسته به همت و تمایل خود- پرداخت کنند.

تومان